Eetdagen

Datum:
10/03/2018 - 17:00 to 11/03/2018 - 14:00

We nodigen iedereen van harte uitnodigen op onze jaarlijkse eetdagen. Deze vinden plaats op zaterdagavond 10 maart en zondagmiddag 11 maart in de Gildezaal in het centrum van Boortmeerbeek. We hopen jullie massaal te mogen verwelkomen, de opbrengst gaat dan ook integraal naar onze werking. Je kan komen smullen van heerlijke steak, vol-au-vent, spaghetti of vegetarische spaghetti. Afsluiten kan met een lekkere dame blanche of een stuk huisbereide tiramisu. Ook dit jaar leggen we onze leden extra in de watten met een gratis dessert!  Alle info en het inschrijvingsformulier vind je tevens op onze flyer (hier in bijlage).

Inschrijven is heel eenvoudig en kan op volgende manieren:

1. rechtstreeks via het online inschrijvingsformulier via deze link

2. het formulier op papier ingevuld terug te bezorgen aan Andreas Doms (Salvialaan 8, Schiplaken) of in de brievenbus van de scouts (Schoubroekstraat 21b, Boortmeerbeek)

3. telefonisch op het nummer: 0476/ 30 53 47

4. via mail naar eetdag@scoutsboortmeerbeek.be

Hopelijk tot dan!

Er zijn dit weekend geen gewone scoutsactiviteiten voor de leden.

Heb je zin om een handje te komen helpen? Geef dan gerust een seintje aan de groepsleiding.