Geef mij maar een Fonske!

Beste scoutsfanaten

Met trots presenteren wij jullie ons eigen biertje, het Fonske! Een bier gebrouwen door BeerSelect gelegen te Gent.

Het Fonske is een toegankelijk en verfrissend blond bier, met een alcoholpercentage van 7%. Er is gekozen voor een Amerikaanse hopsoort dat gekenmerkt wordt door zijn citrusaroma.

Wij, scouts Boortmeerbeek, worden uitgedaagd om nieuwe dingen te proberen. Zo leren we doorzetten en ons plan te trekken. Vandaar onze keuze voor de naam Fons, dat letterlijk  betekent: Hij die tot alles bereid is, bereid tot de strijd.

We starten met de verkoop van ons biertje om toch een centje bij te verdienen tijdens deze moeilijke periode. De opbrengst zal gebruikt worden om onze jeugdwerking te ondersteunen.

Ben jij een echte bierliefhebber of ben je gewoon nieuwsgierig naar hoe ons Fonske echt smaakt?

Klik dan zeker op deze link: https://forms.gle/dVbeg2RG6JfoRWP17 Daar vind je alle info over het bier, onze naam, de bestelling en de betaling. Je kan kiezen voor afhaal of leveringen.

Van zodra het bier geleverd is (dit kan 3 à 4 weken duren), mogen jullie van ons een mail verwachten ivm met ophaling of levering van jouw bestelling.

Oost west, dorst gelest!