heropstart februari 2021

Beste ouders en leden,

Het is eindelijk zover, het moment waar iedereen zolang naar heeft uit gekeken! WIJ STARTEN TERUG MET DE SCOUTS VANAF 7/02!

Wij kijken er enorm naar uit om iedereen terug te verwelkomen, maar denk eraan: je mag maar 1 hobby per week hebben!  Wij vragen uitdrukkelijk om deze maatregel te respecteren, zodat de hele werking hierdoor niet in het gedrang komt!

Voor de jongere takken zijn de volgende zaken van belang:

• Iedereen is welkom vanaf 7/02 tussen 13u en 15u!

• Er zijn geen inschrijvingen

• Jullie worden onderverdeeld in groepen van max. 10 kinderen. (7/2) en max. 25 kinderen (14/2), (21/2)

• We spelen uitsluitend buiten, dus draag warme kleren/ schoenen en vergeet geen regenjas!

• Wij vragen om zoveel mogelijk met de fiets te komen. De fietsenstalling is vooraan aan de lokalen. Van daar zal jullie leiding jullie meenemen naar het verzamel- en speelterrein.

• Breng je eigen drinkbus met naam mee. Wij zullen zelf geen bekers voorzien i.v.m. hygiëne.

Voor de jonggidsen en jongverkenners zijn de volgende zaken van belang:

• Iedereen is welkom vanaf 7/02 tussen 15u15 en 17u15!

• Kom enkel als het je enige hobby is van die week en je niet ziek bent!

• Om een idee te krijgen met hoeveel jullie aanwezig zullen zijn en zo een leuk spel in elkaar kunnen steken, vragen we jullie dit drive bestand in te vullen.

• Jullie worden onderverdeeld in groepen van max. 10 (jonggidsen en jongverkenners blijven 2 aparte takken)

• Iedereen (ook -12j) draagt een mondmasker!

Voor de givers en jins zijn de volgende zaken van belang:

• Iedereen is welkom vanaf 7/02 tussen 15u15 en 17u15!

• Kom enkel als het je enige hobby is van die week en je niet ziek bent!

• Jullie leiding zal jullie via een poll op Facebook/ whatsapp/…. vragen naar jullie aanwezigheid. Hou dit dus goed in de gaten!

• Iedereen (ook -12j) draagt een mondmasker!

• Breng je eigen drinkbus met naam mee. Wij zullen zelf geen bekers voorzien i.v.m. hygiëne.

De leiding is alvast klaar om terug te starten, hopelijk jullie ook??

Bij vragen, problemen, bezorgheden (of gewoon enorme blijdschap dat de scouts terug kan starten), mag je ons altijd contacteren!
Tot zondag!