Kaas-en Wijnavond Givers 27 april

De givers van scouts Boortmeerbeek organiseren ook dit jaar alweer een kaas- en wijnavond!

Op zaterdag 27 april kan u ons naar jaarlijkse gewoonte komen opzoeken in de Schoubroekstraat 21b. De deuren openen vanaf 17u

Ook dit jaar bieden we u weer een brede keuze aan van verschillende soorten kazen en lekkere wijnen.

Nieuw aan ons concept dit jaar is dat we een ook een kindermenu (balletjes in tomatensaus + puree) aanbieden. Om de allerkleinsten onder ons te plezieren, is er vanaf 17u een kinderfilm in onze pop-up bioscoop waar ook een aantal snacks aan een zacht prijsje beschikbaar kunnen zijn.

Prijs volwassenen: €11
Prijs kinderen:
- kaas €7
- balletjes in tomatensaus met puree €6

Gelieve uw inschrijving binnen te brengen voor 15 april !

Wilt u zich inschrijven dan doet u dit als volgt:

U klikt op volgende link (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6eKWLdWq8GFCyAbjjocbsN7ez_bmr9ycWNLn0fcHYW--G6Q/viewform), volgt de stapjes en drukt op verzenden.

Bij vragen kan u altijd een mailtje sturen naar giverleiding@scoutsboortmeerbeek.be