Kamp 2021

Beste leden en ouders

Zijn jullie klaar voor het leukste festival van het jaar ??? ’t Zal wel zijn!!

Deze zomer kregen we – nog steeds omsingeld door het coronavirus - opnieuw een ‘go’ voor ons scoutskamp. Ook bij jullie thuis wordt ongetwijfeld halsreikend uitgekeken naar dat avontuur. Gesterkt door de ervaring van vorig jaar, weten we hoe deze uitdaging aan te gaan.

Dit jaar trekken we met z’n alle naar Leffinge. Alle leden kunnen mee op kamp. Mocht er twijfel zijn om medische redenen, dan kan jullie huisarts jullie hierover adviseren.

Het kamp zal er gelijkaardig uitzien aan vorig jaar. Alle info is te vinden in het kampboekje.

Kampdata:

• Kapoenen: 18 tem 25 juli
  • Welpen & kabouters: 18 tem 25 juli
  • Jongverkenners  & jonggidsen: 18 tem 25 juli
  • Givers : 16 tem 25 juli

Inschrijvingen:

Inschrijven gebeurt ook dit jaar weer online, via een Google forum. Inschrijven kan tot 20 juni!

Hoe werkt dit juist?

1. Klik op deze link: https://forms.gle/eAJCTN7fveTuzSca9
  2. Vul al jouw gegevens + gegevens van je kind(eren) in
  3. Vergeet niet op verzenden te drukken, onderaan de foto!
  4. Na het invullen, ontvang je een bevestigingsmail
  5. Je inschrijving is pas voltooid als je het volledige bedrag hebt overgeschreven
  6. Controleer zeker de medische fiche!

Het is een stevige opdracht, maar we zijn paraat. We kijken er enorm naar uit om onze leden opnieuw de tijd van hun leven bezorgen.

Bij vragen, problemen, bezorgheden,… gelieve contact op te nemen met de groepsleiding (groepsleiding@scoutsboortmeerbeek.be).

Tot op kamp!!