Kamp 2022

Kampdata

Het kamp zal doorgaan van:

• 17 tot en met 23 juli voor de kapoenen
  • 17 tot en met 27 juli voor kabouters, welpen, jv’s en jogi’s
  • 13 tot en met 27 juli voor givers
  • Brengdag: 17 juli -> We verwachten iedereen tussen 10u30 en 11u30 op het terrein. Na de openingsformatie (12u30) vertrekken de ouders terug naar huis en begint voor de leden het kamp!

Kapoenen kunnen opgehaald worden om 14u. Alle andere takken komen met de bus terug!

De jonggidsen en jongverkenners nemen hun fiets mee op kamp. De fietsen kunnen op woensdag 13 juli tussen 10u en 11u afgezet worden aan de scoutslokalen, zo kan deze mee op de camion.

Kampinformatie

“ Wij gaan naar de maan
Wij gaan naar de maan
Als je mee wil er is plaats genoeg
Wij blijven weg tot morgenvroeg”

Dit jaar trekken we met z'n allen naar Limburg, meer bepaald naar Hasselt. Alle praktische info over kamp is terug te vinden in het kampboekje (klik op deze link).

Kampinschrijvingen

De inschrijvingen voor het kamp gaan door op zaterdag 28 mei vanaf 21u. Nadien is het mogelijk om in te schrijven via volgende link: https://forms.gle/UBNta4DvZwitFrcK7

De inschrijving is pas voltooi als voldaan is aan de volgende 3 stappen:

1. Inschrijving via het forum
  2. Kamp- (en lidgeld) betaald
  3. Individuele steekkaart ingevuld/ aangepast (dit kan via de groepsadministratie)