Ontbijtmanden Jins

Op 17 februari 2019 organiseert de Jin haar jaarlijkse ontbijtpakketten. Van 7u00 tot 12u30 kan je genieten van een heerlijke mand met broodjes, vers fruit, yoghurt, drankjes en nog zo veel meer. Geniet van een heerlijk ontbijt en steun de Jin op hun buitenlands kamp! Een ontbijt kost 8 euro per persoon Wie het graag nog wat feestelijker wil kan ook een fles cava bestellen aan 12 euro. De ontbijtpakketten worden thuis geleverd (+2euro) of je kan ze komen afhalen aan de scouts. Inschrijven kan door het inschrijvingsstrookje (op de flyer) samen met het geld af te geven aan de Jins, de Jinleiding of in de brievenbus van de scouts. Daarnaast kan je ook inschrijven door te mailen naar jinleiding@scoutsboortmeerbeek.be en het verschuldigde bedrag over te schrijven op BE41 7390 1342 5710. Meer info op de flyer, het facebookevent of op deze pagina.