Startdag 12/09

Onze startdag van 12 september komt steeds dichterbij en wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen om iedereen een gelaagde eerste dag te bezorgen. Graag geven wij jullie wat praktische info mee zodat alles vlot kan verlopen.

Wie komt wanneer?:
We gaan werken met 2 “shiften” om zo een grote toestroom aan onze lokalen te vermijden. Tussen de 2 shiften nemen wij een half uur de tijd om alles in orde te stellen voor de volgende takken. Wij vragen jullie om deze uren te respecteren. Indien dit niet mogelijk is, kan u ons altijd contacteren. Verder vormt elke tak een aparte bubbel waarin ze leuke activiteiten gaan doen. De bubbels komen niet in contact met elkaar!

De uurregeling is de volgende:

• Van 12u30 tot 14u30 verwelkomen we de kapoenen, kabouters en welpen
    • 12u15-12u30: aankomen leden
    • 12u30: beginformatie (in bubbels)
    • 12u30-14u15: activiteiten
    • 14u15: afsluitformatie
    • 14u15-14u30: ophalen/vertrekken leden

• Van 15u tot 17u30 verwelkomen we de jonggidsen, jongverkenners en givers
    • 14u50-15u: aankomen leden
    • 15u: beginformatie
    • 15u-17u15: activiteiten
    • 17u15: afsluitformatie
    • 17u15-17u30: ophalen/vertrekken leden

Aankomst en vertrek:
Leden die met de auto komen:

We maken op het veld over de scouts (zie kaartje) een kiss&ride-zone. Deze zal gelijkaardig zijn aan die van de ophaaldag op kamp. Wij vragen uitdrukkelijk aan alle ouders om NIET UIT TE STAPPEN! De leiding zal klaarstaan om alle leden uit de auto te helpen en naar de juiste tak te begeleiden.

Leden die met de fiets komen:

Er zal een fietsenparking voorzien zijn, links van het voetbalterrein (zie kaartje). Er zullen vakken per tak gemaakt worden, waar iedereen zijn fiets kan stallen. Ook daar zal leiding klaar staan om de leden naar de juiste tak te begeleiding.

Nieuwe leden:

Ook voor de nieuwe leden is er plaats voorzien in de kiss&ride zone/ fietsenstalling. Samen met uw zoon/dochter komt u naar de tafel tussen de lokalen (zie kaartje). Hier krijgt u van ons wat meer info en zal iemand van de leiding uw zoon/dochter naar de juiste tak begeleiden.

ZEER BELANGRIJK!

• Leden die ziek zijn/ ziektesymptomen hadden 3 dagen voor de startdag blijven thuis.
  • Bij het ophalen/ afzetten is het dragen van een mondmasker verplicht voor leden ouder dan 12j en ouders die niet in een auto zitten. De leiding zal op die momenten ook een mondmasker dragen.
  • Mondmaskers blijven op tot je op het voetbalveld bent. Tijdens de activiteiten mogen de mondmaskers af.

Voorlopig blijven deze maatregelen gelden voor de komende zondagen. Wanneer deze zouden veranderen, brengen we jullie zeker en vast op de hoogt.

Indien er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Wij hebben er alvast zin in, hopelijk jullie ook!

Tot op de startdag!!