Jongverkenners

Leeftijd:
11-14 jaar

Jongverkenners (jongens 11 - 14 jaar) trekken er graag op uit in de natuur of verkennen hun buurt. Op tentenkamp koken ze hun eigen potje. In vaste leefgroepjes of patrouilles werken ze samen en nemen ze initiatieven: van kattekwaad tot leuker. Jongverkenners krijgen een waaier van mogelijkheden om mee te beslissen, zelf de handen uit de mouwen te steken en allerlei vaardigheden onder de knie te krijgen. Stilaan leren ze dat scouting niet stopt als de vergadering is afgelopen.

Maandprogramma:

Zondag 7 april 14-17h: Paasspel

Fijn Pasen allemaal! Hopelijk hebben jullie het al leuk met de familie kunnen vieren maar nu is het tijd om het met jullie tweede familie te vieren: de scouts! Vandaag spelen we het grote paasspel met heel de scouts, plezier én chocolade verzekerd!

Vrijdag 12-zondag 14 april: jonggiverweekend

Joepie! Eindelijk weekend! We gaan op weekend samen met de jong-gidsen. Check de weekendbrief voor meer informatie!

Zaterdag 20 april Stadspel

Als jullie jullie hebben gedragen op het weekend dan worden jullie beloond! Dan trekken we met de trein naar ‘t stad voor een tof stadspel! Stay tuned 😉

Zondag 28 april : 14-17h

Yes vandaag een top vergadering: blaaspijpen! Be prepared want het zal een stevige strijd worden… dat de beste mogen winnen!

Stevige scoutslinker !!!

Mossel, Bram, Jeroen, Klara, Zita & Noah