Kabouters

Meisjes tussen de 8 en 11 jaar kunnen meespelen bij de kabouters. Het is typisch voor kabouters dat ze zelf dingen leren doen. Ze krijgen ruimte en kansen om dingen uit te proberen en van elkaar te leren. De werking wordt ingekleed met verhalen en fantasie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het Kalisandra (het kabouterverhaal). Zo komt het dat vaste kleine groepen 'volkjes' genoemd worden. Hunkerbunker is het moment waarop kabouters gaan samenzitten om over vanalles te kletsen en mee te beslissen.

Maandprogramma:

Heeeey! De maand maart staat voor de deur en wij hebben opnieuw een maand vol leuke activiteiten gepland! Hou zeker het weekend van 18 en 19 maart vrij voor onze jaarlijkse eetdagen!

Zondag 4 maart 2024 van 14:00 – 17:00 - Gezelschapspelletjes

Vandaag gaan we gezelschapsspelletjes spelennn! Neem allemaal jullie favoriete spelletje mee zodat we een hele namiddag vol met spelplezier hebben.

Zaterdag 9 maart en Zondag 10 maart 2022 GEEN SCOUTS – EETDAGEN

Dit weekend is er geen scouts op zondagnamiddag, maar kan je lekker komen eten op onze eetdagen! Deze gaan door in de gildezaal. Vergeet je zeker niet in te schrijven!

Inschrijven kan via volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAGLPMB13JVC8EmBVV2GhJhysdySJGKd1ZJAZqo55vldObcw/viewform?usp=sf_link

Zondag 18 maart 2024 14:00 – 17:00 - Weekend

Joepieeee, we gaan op weekenddd! Wij hebben er alvast super veel zin in en kijken er naar uit om jullie allemaal te zien.

Verdere info komt via mail.

Zondag 24 maart 2024 van 14:00 – 17:00 - GEEN SCOUTS

De leiding gaat op leidingsweekend om het nieuwe kampterrein al eens te verkennen.

Zondag 31 maart 2022 van 14:00 – 17:00 - GEEN SCOUTS

Met Pasen voor de deur willen we iedereen laten genieten van de feestdagen met familie en vrienden. Daarom zal er deze zondag  geen scouts zijn.

Dit was het dan voor de maand maart!  Volgende maand zal de leiding opnieuw klaarstaan voor jullie met super toffe activiteiten! Doe zeker warme kleren aan want het kan koud zijn.

Stevige scoutslinker

Oezo, Ashra, Rama, Spritz, Zazou en Peroni