Welpen

Leeftijd:
8 tot 11 jaar

Elke jongen tussen de 8 en 11 jaar, kan meespelen bij de welpen. Het is typisch voor welpen dat ze zelf dingen leren doen. Ze krijgen ruimte en kansen om dingen uit te proberen en van elkaar te leren. De werking wordt ingekleed met verhalen en fantasie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het Jungleboek (vandaar de welpen). Zo komt het dat vaste kleine groepen 'nesten' genoemd worden. Raadsrots is het moment waarop welpen gaan samenzitten om over vanalles te kletsen en mee te beslissen.

Maandprogramma:

Zondag 3 maart 2024 raketten bouwen

We gaan vandaag naar de maan, hiervoor hebben we wel allemaal een raket nodig, deze gaan we vandaag in elkaar knutselen. Neem allemaal een plastieken fles mee zodat we de basis  van de raket al hebben. En hier kunnen dan al de

Zaterdag 9 maart en Zondag 10 maart 2022 GEEN SCOUTS – EETDAGEN

Dit weekend is er geen scouts op zondagnamiddag, maar kan je lekker komen eten op onze eetdagen! Deze gaan door in de gildezaal. Vergeet je zeker niet in te schrijven!

Inschrijven kan via volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAGLPMB13JVC8EmBVV2GhJhysdySJGKd1ZJAZqo55vldObcw/viewform?usp=sf_link

17 maart 2024 welpenweekend

Joepiee om het goed te maken dat er geen vergadering was afgelopen week, gaan we dit weekend op welpenweekend, doe maar jullie stevige stapschoenen aan want we gaan te voet naar de weekendlokalen. één ding is zeker het wordt super leuk. Dit is ook een ideale kans om eens te oefenen voor kamp.

Check jullie e-mail zeker! Bij vragen is de leiding altijd

bereikbaar!

22 maart 2024 leidingsweekend

Ohnee, weer geen vergadering, ik begrijp dat jullie dit heel jammer vinden maar de leiding gaat op weekend om het kamp al voor te bereiden, tot volgende week.

31 maart 2024 geen scouts

Vrolijke Pasen !!

Stevige scoutslinker de welpenleiding,

Dyvam, Momo, Lilo, Marala, Mythos, Momo, Abba en Pumba

Joepie, het is weer februari! Dat betekent dat de vergaderingen terug op zondagnamiddag zullen doorgaan! Warm aankleden is nog steeds aangeraden ;)