Kapoenen

Het leven van een kapoen (6-8 jaar) is als één groot spel. Spelenderwijs en ongedwongen ontdekken we samen met hen de wereld. De kapoenenleiding gaat hierbij uit van het kind zelf, van wat hen boeit en aanspreekt. Een kapoenenvergadering verloopt speels met veel aandacht voor fantasie en ontwikkeling van creativiteit en expressie. Kapoenen doen een hele waaier ervaringen op (verkleden, schilderen, in het bos spelen, op kamp gaan,…).

Maandprogramma

De laatste maand van ons scoutsjaar staat voor de deur! Benieuwd wat we gaan doen? Lees dan zeker verder!

Zondag 2 juni 2024 van 14:00-16:00: Reuzenspel

Vandaag spelen we één groot reuzenspel, kom jij ook mee spelen ?

Zondag 9 juni 2024 van 14:00-16:00: Waterspelletjes

Vandaag spelen we waterspelletjes. Neem jullie handdoek en zwembroek/bikini zeker mee!

Dit zou ik niet willen missen, jij ook niet? Tot zondag :)

Dit was het dan weer voor de maand juni! Wij kijken al uit naar ons superleuke kamp, jij ook? Vergeet jullie zeker niet in te schrijven via de link hieronder. Tot op kamp liefste kapoentjes!

Inschrijving kamp + kampboekje.

via volgende link kan u uw zoon en/of dochter inschrijven voor scouts kamp 2024 !

Scan en Download het Kamp boekje hier !

Leiding:

kapoenenleiding@scoutsboortmeerbeek.be