Kapoenen

Het leven van een kapoen (6-8 jaar) is als één groot spel. Spelenderwijs en ongedwongen ontdekken we samen met hen de wereld. De kapoenenleiding gaat hierbij uit van het kind zelf, van wat hen boeit en aanspreekt. Een kapoenenvergadering verloopt speels met veel aandacht voor fantasie en ontwikkeling van creativiteit en expressie. Kapoenen doen een hele waaier ervaringen op (verkleden, schilderen, in het bos spelen, op kamp gaan,…).

Maandprogramma

Kapoenen

De voorlaatste maand van ons scoutsjaar staat voor de deur! Benieuwd wat we gaan doen? Lees dan zeker verder!

Zondag 5mei 2024 van 14:00-17:00  Leidingscocktail

Vandaag is het een speciale dag, want alle leiding wordt door elkaar gemixt! Benieuwd wie deze zondag jou leiding gaat zijn? Zeker komen dan!

Zondag 12 mei 2024 van 14:00-17:00 prinsessen en piraten vergadering

Kom verkleed als een stoere piraat of een knappe prinses en beleef het avontuur van je leven…!!

Thuis blijven is geen optie!! ;)

Zondag 19 mei 2024 van 14:00 – 17:00 Waterpret!!!!

Nu dat het zonnetje al wat meer begint te schijnen en het overdag steeds warmer wordt, zullen we vandaag verschillende leuke en uitdagende waterspelletjes spelen!

Zondag 26 mei 2024 van 14:00 – 17:00 Kapoenen tegen de leiding

Kunnen de kapoenen de ijzersterke en slimme leiding verslaan of gaan ze ten onder in dit epische spel?!

Zaterdag 25 mei 2022 van 19:00 – 21:00 Inschrijving kamp

Zo dit was de maand mei alweer. Jammer genoeg zit de scouts er bijna op maar niet getreurd !! in de maand juni staan er nog 2 zondagen op de planning.

Coco, Gigi, Meeko, Tabaki, Balou, Millie & Bugles

Leiding: