Givers

We gaan een stapje verder. Givers bieden we alle kansen om te bewijzen wat ze in hun mars hebben. Er is ruimte om te experimenteren en mee te beslissen. Grootse projecten kleuren hun scoutsdag, maar gewoon gezellig samen zijn hoort er ook bij.

Maandprogramma

Heeey liefste givertjes, de laatste maand van ons scoutsjaar staat voor de deur! Benieuwd wat we gaan doen? Lees dan zeker verder!

Zondag 5mei 2023 van 14:00-17:00 Leidingscocktail

Vandaag is het een speciale dag, want alle leiding wordt door elkaar gemixt! Benieuwd wie deze zondag jou leiding gaat zijn? Zeker komen dan!

Zondag 12 mei 2023 van 14:00-17:00  Vettige spelen

Hoe vettiger, hoe prettiger! Doe vandaag allemaal slechte kleren aan want we gaan er een vettig boeltje van maken.

Zondag 9 mei 2023 van 14:00 – 17:00 Waterspelletjes

Het mooie weer staat voor de deur en dat betekent waterspelletjes! Wees er maar zeker van dat we het niet droog houden deze zondag.

Zondag 21 mei 2023 van 11:00 – 15:00 BBQ

We sluiten het scoutsjaar in stijl af met een suuuuper duuuuper leuke BBQ. De locatie zal nog meegedeeld worden. Be there or be stupid :)))

Oké we hebben nog een leuk mopje voor jullie: Wat kan ontploffen en is eetbaar?

¡sǝɾʇsɹoʍlɐuʞ uǝ sɹǝƃɹnqɯɐq

Zaterdag 25 mei 2022 van 17:00 – 19:00 Inschrijving kamp + mega slip & slide

Dit was het dan voor dit scoutsjaar! Heel veel succes met jullie examens, wij geloven in jullie!!! Daarna volop uitkijken naar het kamp! Hier zal zeker nog meer info over volgen! Tot in juli en tot op kaaaaaamp xxxxx

Dikke kussen en knuffels,